Mina besökare
Totalt:

Så va de sista natten =)

Har varit i lägenheten (den nya) med en hel del grejer - 

JAG ÄLSKAR DEN ÄLSKAR DEN ÄLSKAR DEN!!!

Ja å Erika har garvat åt ALLT och INGENTING =) hur kul som helst har det varit! Vi satt och tog första luringen på nya balkongen å njöt med den underbara utsikten å ljudet av vågor.. de ni =)  

Nu måste jag sova för å få lite krafter inför morgon dagen, de lär ju behövas... tilläggas kan att stegmätaren pekade på strax under tjugotusen å då har jag inte varit "ute å gått" slå den ni, haha...

Kommer bli en liten bloggpaus nu för har inte tillgång till internet from i mon, förhoppningsvis får jag de under veckan så vi hörs när vi hörs helt enkelt...

sköt om er tills dess/ massa pussar på er







Kommentarer
Postat av: Alex

Lycka till nu vännen och ta det lugnt när allt är flyttat. Allt måste inte komma upp ur lådorna på direkten..=)

Ha en toppen första maj.

Puss.

2009-05-01 @ 06:39:36
Postat av: Alex

Åh...börjar få lite abstinens över att få läsa lite om ditt liv...se nu till fort att få igång ditt internet så man blir lite uppdaterad om ALLT!!!

Puss puss på dig.

2009-05-05 @ 15:32:34
Postat av: Therese

Får du inte igång ditt bredband snart, gumman!

Vill så gärna se hur lägenheten blev med dina möbler ;-)

Men så dum jag är, får ju se det imorn :-)

Ha det så bra tills dess!

Kram

2009-05-09 @ 12:38:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0