Mina besökare
Totalt:

Dansar aldrig nykter


Är väll ändå ett klassiskt uttryck som förutom Magnus Uggla, jag och väldigt många andra använder sig av.

Visst det har väll hänt att man varit ute nykter (jo några ggr har det faktiskt hänt).
Man ställer sig på dansgolvet och känner sig som en stor tönt för hur va det nu man egentligen rörde på sig till musik?Man ser alla fulla å glada som skiter i vilket men man kan bara inte. För ALLA står ju verkligen och iaktar just mig eller inte men ja ni vet...
Då slår det mig; vad gör alla??
Man går ut å åmar sig till musik med en massa främlingar.
Ja sen glömmer man ju det till nästa gång man står där med alkohol i kroppen och tycker att man rör sig så där otroligt sexigt.
Hur som haver är det ju iaf sjukt roligt när man väl är där ONYKTER.

I fredags var jag på länsdans för andra gången och det är av förklarliga själ inte på samma sätt.
De har ju inga gränser så varför har vi det??
De gör det dem känner för, de tänker inte att något är pinsamt.
Det underbara är att man upptäcker att man släpper på sina egna gränser. 
Det är tillfällen som dessa jag blir påmind om varför jag älskar mitt jobb.


Där bryter jag min ståndpunkt för där dansar jag GÄRNA NYKTER och skäms lite för att jag är så töntig annars.

Kommentarer
Postat av: Therése

Skit i krogen, Malin!

Du får börja hänga på länsdansen istället ;-)

KRAM!!

2009-08-25 @ 11:17:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha.. ja men de e ju verkligen så!! alla tittar på JUST MIG när man är ute nykter men när man dansar onykter ja då tittar väl ingen speciellt på mig??.. kanske är för att man då heller inte bryr sig om nån tittar;) haha



Fast malin, du är även sexigast på dansgolvet när du är i farten!;)



PUSS!!

2009-08-25 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0