Mina besökare
Totalt:

Load up your bullet!!!!

Har nu jobbat hela helgen, kom precis hem efter att helt oväntat även jobbat natten.
Va ju så att fina Anna hade roligare saker för sig så då blev det väldigt oväntat bestämt på em. 
Jobb helgen kan sammanfattas med ett ord - underbar!!!
Ja å Anna-panna gick till jobbet både på lördagen å söndagen vilket ledde till att man var vaken när man kom dit för en gångs skull och de stora + i kanten var ju såklart motionen innan frukost med =)

Denna låt har jag haft i HUVUDET HELA HELGEN och tilläggas kan att jag inte har hört den nyligen utan den bara dök upp från ingenstans, så det var lycka å äntligen lyssna på den så den kanske tar å försvinner sen... Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR den men börjar bli måttligt trött på å ha den surrandes i huvudet.. Den ger nog dock välbehövlig energi till denna dan för nu är målet en garderobsstädning, tvätta, städning, å Söta lilla syster =)



Sofie kommer du ihåg??? vill minnas att den var en av våra stora favoriter ett tag!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: sofie

Japp, vi å våra låtar som VI lyssnade sönder... Ha ha hahahaha!!! Skönta att helgjobbet gick fint å va du e hurtig o går till jobbet med.. Nu sa ja snart dra mig iväg till mitt jobb.. Känns tungt så här efter semestern.. VI hörs snart darling!

Puss

2009-08-24 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0