Mina besökare
Totalt:

Love is all around!!!

Igår blev det seeent, alldeles för sent för attt börja jobba vid sju i morse.. Var vedervärdigt minst sagt men hade en underbar kväll igår med Ellen så det var ju lugnt värt det!!

Segade mig igenom timmarna på jobbet för att inta en mycket trevlig lunch med fina Troppan, då vi körde pesto pasta å så självklart kaffe på det.. Mycket givande tjat även där =)

Ja å nu sitter lilla syster här så ska väll snabba på lite med detta...
Vi har precis gått runt Rocksjön å lyckades med nöd å näppe missa blodomloppet, det tackar vi för även...
Nu blir det RÄKOR RÄKOR RÄKOR RÄKOR wieeeeeee, I´m loving it....


Kommentarer
Postat av: lillasyster

panic at the blodomlopp liksom! var det du eller jag som var mest skraj? jag röstar på dig molle! ;)

att du även inte nämnde 2009's videoklipp, som resulterar i nya moves nästa gång vi tar över dansgolvet eller så, även frisyren du visade var ganska mycket andnöd, men vet inte varför. hmm.

krya på dig så ska vi ses nästa vecka, LOVE!

2009-08-20 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0