Mina besökare
Totalt:

UPPENBARELSE

Nu vet jag vad det här med inskaffandet av hemtelefon ska lära mig.

Fick nyss ett samtal från telefonförsäljare nummer två i ordningen. Var precis som förra från ett elbolag som minsann tyckte att det var självklart att jag skulle välja deras bolag för att de va så bra å billiga å skulle ge mig en månad gratis å skulle dessutom ordna allt och jag behövde inte göra mer än att säga ja.

Dem ska lära mig att säga nej.

Börja lära mig, har klarat två av två, mycket bra!!

En fråga: NÄR ANDAS DEM??


Kommentarer
Postat av: Therése

Det är bra, tjejen!

Visa vem som bestämmet!!

KRAM!!

2009-08-25 @ 11:18:19
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja de får man göra, du vet ju hur jag blev.

Hihi Kram

2009-08-27 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0