Mina besökare
Totalt:

Puss på er

Ville bara säga godnatt till alla mina fina, ja er alltså =) Sov så sött!!

Hann inte mer än å säga hej till Ellen förän det oundvikliga kom ikapp mig haha... GUESS WHAT??
Ja rösten är borta... kraxar som en kråka som jag tydligen gör nu för tiden när jag får ont i halsen...
Men som Ellen uttryckte det, du kan ju iaf njuta med att du låter het när du är hes... Ja njuta är väll en överdrift.. men underbar är hon allt =)

Nu blir det som sagt sängen, planerar att somna till det underbara 24 säsong 2 som M va snäll nog å låna mig =)
Ni kommer väll ihåg hur jag blev förra gången jag trädde in i 24 världen

om inte läs detta  

Kommentarer
Postat av: Therése

Näe, du får inte bli mer sjuk nu :-(

Drick mycket varmt, gumman ;-)

Kram på dig!

2009-08-20 @ 09:58:56
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0