Mina besökare
Totalt:

EFTER BRÖLLOPET

Såg jag igår och det var lugnt den mest osjälviska och tänkvärda film jag sett på sjukt länge..
Å som jag lipade!!
Ni vet sådär - helt hysteriskt får knappt ingen luft och jag tror jag döööör gråten - okej så nästa gång ska ja minsann kolla upp så de inte är en lipfilm för dem ser jag helst hemma där man kan lipa hur högt man vill haha.

Idag har jag då haft en kanon mysig dag med fina Kristin ♥
Ätit massa gott har vi gjort me; Fika "kladdkaka m kaffe" å middag "nudelsallad m kyckling" så nu e ja proppmätt å super nöjd å belåten.. Trevlig catching up och en timme innan hon skulle bege sig däckade vi båda i soffan framför House som var riktigt bra idag...

Note to self; Drick INTE chiquita smoothie på morgonen, ack så naggande god men det ger dig en VIDRIG halsbränna..

Jag har två serier ja följer slaviskt över nätet, det ena är;
The City som ja såg i morse, Va inget särskilt kul som hände där direkt..
Har sparat de bästa till sist då jag snart ska slänga igång min riktiga höjdpunkt, kan ni gissa vad???
De tror ja knappt,hihi, ANDRA AVENYN!
Ja vet de e lamt men ja gillar det starkt ändå, har blivit beroende, surt att det bara är denna säsongen kvar ju!
Nu har ja en hel kvälls slappande framför mig, sååå underbart för det är verkligen välbehövligt. Får väll se hur länge ögonen håller sig uppe...

Nä nu ska ja se vad de har för sig i Götet, kommer Ulla inse att hon har problem? Kommer Sigrid lämna Greger *hoppas* och hur kommer det gå för Kitty och Tony egentligen???

Hahaha äkta trailer a´la Malin...

Puss på er











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0