Mina besökare
Totalt:

Våga vägra mensvärk!

Har en överdjävlig mensvärk så jag nästan gråter en skvätt...
Fy fan för första dan säger jag bara...FY FAAAAN... Vi kvinnor/tjejer/damer eller vad man nu vill kalla sig själv har det fan inte lätt...
Hur djävla kul är det att ha denna vedervärdiga smärta?? Det SUGER vill jag bara säga, SUGER!!!

VÅGA VÄGRA MENSVÄRK är mitt nya mantra! 

Inte för att värken försvinner men jag precis som ni andra ladies har fan rätt å gnälla över den! Jag hoppas innerligt att ni som lever i stadiga förhållande har en karl som behandlar er fint under denna tid och inte bara gnäller över att ni blir mens monster med humörsvängningar...

Tacka fan för att detta likväl som barnafödandet föll på våran lott!

Tänk er en karl med mensvärk en gång i månaden, herre min gud, de överlever ju inte ens en förkyldning utan att dem tror att döden står å knackar på dörren för att hämta dem flera gånger om. Finns ingen så ynklig som en sjuk karl så är väll tur iaf att det är vi som får ta det... Vi kanske ska vara tacksamma eller NAE så långt tar vi inte detta även...

Nu är det jag som värmer upp hälsokudden jag fick av Erika, tar mig en chokladbit, tycker lite synd om mig själv och somnar framför 24 så är allt bättre i mon, visst??

Ack så bitter men ack så mycket kärlek från mig till er ♥
puss å kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0