Mina besökare
Totalt:

Å så va de med de...

Jag har även ingen röst å mår inge vidare,  kan inte ens prata i telefon, å alla som känner mig vet ju hur mycket ja gör de så de e ju sådär kul...

Gårdagen var iaf kanon mysig!!!
Sara kom och hämtade mig och så gjorde vi ett stopp för att tanka,å då Sara inte hade ngt bakomat kort var de kontanter som gällde, vi stod där länge och väl men den vägrade ta mot mer än två tjugo lappar så de blev lugnt många garv innan vi kom därifrån...
Sen åt vi på Palace Athena och deras mat e ju inte fel alls.  När vi ätit klart kom vi på att de vore kul å kolla på bio, så spontan va de länge sen jag var iaf, eftersom de inte var planned så hade jag ju dock inga glasögon men de funkade ändå otroligt nog =)
Det var inte många å välja på men de föll iaf på Benjamin Buttons otroliga liv med Brad Pitt och Cate blanchett och den var riktigt bra, väldigt annorlunda och en riktigt fin livs/kärleks historia. Den var dock ca tre timmar lång så man blev ju lite stel både här och där.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Jag trodde ja fick slaget på den där jäkla tankningsautomaten!! Men det löste sig ju till sist tack vare dig! Tack för en toppen kväll pinglan min! = ) Kram

2009-02-08 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0