Mina besökare
Totalt:

Jag = en bitch eller??

Alltså hur man tänker ibland eller hur man INTE tänker kanske är en mer sann formulering här och nu!!

Jag å Mia befann oss idag på Åhlens övervåning vi var på väg till rulltrappan för att åka ner då Ida och Erika var på  nedersta våningen och på väg upp så jag ropar:
HALLÅ
( för att typ visa att vi precis ska ner så att de inte behöver åka upp)
Självklart vänder sig folk om när nån står där och gastar,
i alla fall vänder sig en kille om som står i rultrappan på väg ner och tittar frågande på mig...

Vad gör Malin Persson då tror ni ????

Jo jag säger/ropar helt enkelt:
INTE DU!

Glömde jag mina hjärnceller hemma eller har jag gått å blivit bitchig??




Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha!! härlig du e` = )

2009-02-28 @ 07:46:44
Postat av: Alex

Haha...det var dagens bästa...=)

Ja lite bitchig är du kanske...nä då!!

Puss på dig.

2009-02-28 @ 17:07:23
Postat av: Babyborderline

Hohoho!



Svänger in på en snabbvisit!



MVH,

Baby B

2009-04-30 @ 23:59:03
URL: http://babyborderline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0