Mina besökare
Totalt:

Jobb-helgen är nu över!!

JAAAAAA njuter som aldrig förr...
Har varit en kanon jobb helg men är ju självklart skönt när man är ledig, ända till tolv i mon hehe men de e bara en snabb jobb grej å sen är jag ledig till onsdag kl tre, LOVELY....

Nu är myskläderna på å ja ska krypa ner under täcket framför 24, har ju nämligen till min egna stora förtjusning varit och inhandlat säsong ett!! så nu har jag allt något att se fram mot.. finns ju en del säsonger efter denna med så att säga...

Har varit sjukt hungrig hela tiden denna helg, wonder why? Å nej som mina kära arbetskamrater påpekade, hihi, jag är inte gravid...då hade nog min kära mor fått dåndimpen haha, no worries, det är inte aktuellt!! Igår kunde ja ju skylla på konsekvenserna av den vääldigt långa (men trevliga) after worken i fredags men vad ja ska skylla på idag har ja ingen aning om..

I mon kväll kommer Sofie på middag ska bli väldigt trevligt även =)

Hur har er helg varit då???

puss å kram på er   ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0