Mina besökare
Totalt:

Lugn och ro sökes!!

Finns fördelar och nackdelar med att bo nära jobbet!
När någon glömt sin nyckel och jag är den enda nearby är det då en fördel?? haha de gjorde jag så gärna så...nu är jag hemkommen igen, passade på att handla lite..
Snart kommer Erika å då hade jag tänkt bjuda henne på taccogratäng =)

Middagen igår var uppskattad av både Sofie och mig, efter ett mindre roligt samtal jag fick tidigare var det verkligen underbart med så trevligt sällskap..

Många i min omgivning har verkligen varit ett enormt stöd på senare tid då det ena efter det andra hänt, vilket dem fixat galant..... Stort tack till er för det ♥

Nu skulle jag bara vilja ha lite lugn och ro.

puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0