Mina besökare
Totalt:

Teven here I come, äntligen..

Nu har jag diskat upp BERGET med disk efter helgen eller efter middagen rättare sagt.. så de va grymt sköönt och bli av med den.. Är inte som den gamla Malin som kunde ha disken stående hur länge som helst, å de njuter jag ju med!

Nu ska vi se vad jag har framför mig denna vecka:

- I mon e de natt jobb
- onsd ska ja träffa Kristin
- torsd e de kvälls jobb
- Fred e de utgång
- lörd ska ja träffa sara, tänk att vi kunde hitta en lucka, inte illa ♥
- Sönd kanske de vore dags att sitta med boken igen, ja de tror jag nog det blir allt, måste ju ta vara på insipirationen =)

Men nu, nu blir det att slänga sig i sängen med RENA lakan framför teven, så skönt.
puss på er


Kommentarer
Postat av: SARA

Ja det var inte dåligt av oss hjärtat!! Ser jag fram emot = )

2009-02-05 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0