Mina besökare
Totalt:

Fyndat igen...

Har precis kommit hem från stan å om ngn försökt ringa har även mobilen varit döööd...

Jag och Ida tog oss en sväng på stan å njöt =)

Fika på mackmakeriet för vem kan slå deras kyckling chili baguetter med kaffe- NO ONE... va så gott!!!!
Mycket catching up om våra liv, kom på mig själv att i vanlig ordning kommentera detta liv med byggarbetare är mer än trött på det nu men förhoppningsvis e de inte mkt kvar för dem hade tagit ner skyddet dem satt upp i hissen...så hoppas hoppas hoppas på de!!!

Tyckte jag förtjänade en belöning för att ja stått ut me skiten så köpte gardiner å en ny duk som ja ska belöna mig å mitt kök med!!! Gardinerna var även väldigt billiga typ 64 spänn vilka fynd ja gör nu för tiden asså!kommer bild när dem e uppsatta!!
Ida hittade en riktigt het dörrmatta så båda traskade hemåt (okej ja tog bussen) nöjda..

puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0