Mina besökare
Totalt:

Helgen...

Har varit helt fantastisk, många knutar som lösts upp och retts ut i många givande samtal.

Vi firade pappa på lördagen som fick biljetter till Christer sjögren (hans stora idol) som han blev väldigt glad för. Var väldigt kul å träffa faster med familj för var väldigt länge sen. Å självklart underbart att träffa pappa å bror med =) var en kanon dag, och va skönt att se pappa så glad och nöjd för det va länge sen. Faster m familj bor i farmors gamla hus så är jätte kul när man kommer dit då man ser spår av sin barndom.
Tack INGRID för att du gjorde den dagen så fin för pappa och oss andra, en stor kram till dig för det.

Ingrid hade gjort sin berömda smörgås tårta och blev tom så att jag fick ta med mig till Micke, mormor och mamma.. som blev väldigt uppskattat då mamma och mormor suttit på akuten i flera timmar. Mormor hade en infektion i benet, helt sjukt att man ska behöva vänta så länge...men hon fick penicillin så de blir nog bra snart...

Sen på kvällen åkte jag till LEIF (min morbror) och Jannica det var helt underbart.
Där ser man verkligen att man har så mycket mer i sitt liv som man inte reflekterat mycket över eftersom man inte ses så ofta. Alltså dessa människor ni fattar inte hur fantastiska dem är....
De fick en att känna sig så otroligt välkommen och hemma, de är sådana fantastiskt mysiga människor. Vi satt å drack vin å tjatade från halv tio till typ halv fyra på natten...
Dem fick mig att känna mig så oerhört viktig och värdefull.. och även om jag får känna de från många andra med så var det välbehövligt ändå.
Så jag tackar dem av hela mitt hjärta för att dem öppnade sitt hem och sina hjärtan för mig,
MASSA KRAMAR TILL ER BÅDA ♥

På söndagen åkte vi hem till Kristoffer och Anitas nya hus, som var skit fint. Jag och mamma tittade på de söta bebis kläderna och insåg att nu är det  verkligen på riktigt. På fredag är det beräknat så nu blir dem föräldrar och lille bror blir pappa =)
Va så roligt att träffa lille bror och få prata på riktigt, har inte funnits mycket tid till det sista tiden. 
Är så glad att du finns Kristoffer att vi är där vi är nu och mina tankar finns hos er båda nu när det närmar sig.
Längtar tills man får se er och den lilla =)

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0