Mina besökare
Totalt:

Min kreativa sida har vaknat till liv igen=)

Tror inte att jag berättat de, men med mitt minne så kan ja ju inte svära på det..hihi..

Är nämligen så att jag haft en dröm i många år om att skriva en bok! En självbiografi.
Kanske ovanligt eller inte vad vet jag men är iaf min dröm.

Jag har en del material till den redan men det har legat på is ett par år.

Kändes inte motiverande alls, går inte att skriva så länge man inte mår bra, min kreavitet dog så att säga.
Nu har jag funnit motivationen igen, YES!

Satt med de igår flera timmar å vet ni det gör inte ont längre, det känns renande på något sätt att få leka med orden
igen. 

Detta kommer självklart ta hur lång tid som helst men nu brinner jag för det igen...

Kommer lugnt behöva någon som redigerar den så får väll helt enkelt leta fram någon kunnig, ja ja de e långt dit...

Så nu vet ni det med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0