Mina besökare
Totalt:

Så sätter man klockan på tio i sju...

Å kommer de några byggarbetare??? NAE!!!! Hur glad tror ni att man blir då när man för andra natten i rad inte lyckats med mer än typ 4 timmars sömn...

ÅÅÅÅÅÅ tycker de är helt sanslöst att man inte kan få veta vilka tider dem ska komma... FINE de e tre veckor "bara" men de blir ju jävligt långa veckor om man ska behöva gå upp tidigt varenda dag om utifall att dem kommer..

I går kom elektrikern när jag stod i duschen, ja visst förstår ni, när ja står där fullt shamponerad i full färd med att duscha då knackar de på toadörren å så hör jag en karl säga;

- De e elektrikern här, kan ja bara ställa grejerna här så kommer jag efter fikat å börjar
- e ja visst de går bra, Kändes ju INGET konstigt å stå spritt språngande naken med en främmande karl som pratar med en på andra sidan dörren...
-fortsätt du duscha så kommer jag om en halvtimme...

JAHA, ja hann ju iväg innan han kom tillbaka, tack gode gud för att jag hade stängt å låst dörren.

Så därav vill jag knappast bli påkommen i natt linnet på morgonkvisten, därför ställer ja klockan och kommer så göra dessa förbannade tre veckor....

Inte att glömma är ju att man får:
hela 500 kronors hyresavdrag,
fula stålrör i lägenheten
ett par nya element 

Och de gör ju de verkligen värt det hela -  NOT!!!!

Hade iaf en kanon mysig fm med Teres å nu kommer även Ellen sen blir de jobba natten så ha en trevlig kväll alla ni så hörs vi i mon....

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0