Mina besökare
Totalt:

GOD NATT!

Så nu har jag precis kommit hem från träningen, tränade en gång förra veckan med så hittills har ja å Erika skött oss, å tänker så fortsätta med...
Blir en ggr / veckan i början så de inte blir som alla andra gånger vilket har slutat med att jag blivit sjuk....

Tråkigt nog var inte detta pass något som gjorde en särskilt nöjd.
Va ett aerobics pass men med alldeles för mycket snurrar så man blev ju sjukt yr i huvet av det..
Tur att man iaf blev svettig så att de kändes som att de gjorde ngn nytta..

Nu blir de dusch, kvällsmat å sen sängen, tidigt jobb i mon ju.

puss på er

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt när man kommer igång å träna = )Känner igen mig i att man ofta lyckas bli sjuk när det flyter på bra!Kram!!

2009-01-20 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0