Mina besökare
Totalt:

Butterflies

Haft en fantastisk vecka, heeelt underbar är utvilad som aldrig förr tackar mamma å Micke av hela mitt ♥

Sju dagar i sträck har jag å mamma börjat dagen med att gå en halvmil  + tre kvällars powerwalkande å även då en halvmil åt gången... sjukt nöjd...
Då vädret INTE varit på topp har det blivit en del läsande, tripper till Kristiansstad, Karlshamn å Sölvesborg, massa god mat å massa gott vin =)

Känns faktiskt inte så hårt å jobba i mon trots allt (fast det är 26 tim) 
kvällens avslut gör att det är med stora leendet jag somnar inatt =)


Här kommer även en ljuvlig låt till er...

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej vännen!

Lite synd att den härliga semestern är slut för dig.

Men du verkar ju haft det riktigt mysigt i stugan iallafall!

Och duktig minsann å inte legat på latsidan, guldstjärna till dig ;-)

Du försvinner väl som ett skott på Blodomloppet :-)

Ha det så gott nu, vi kan väl höras när jag kommer hem igen...hm, nyfiken ju!

KRAM PÅ DIG!

2009-07-27 @ 18:13:52
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0