Mina besökare
Totalt:

i´m back..

inget givande å blogga när humöret inte är på topp därav inga ord sista dagarna..

Allt börjar kännas mycket bättre nu iaf och det känns jävligt skönt me tanke på att min semester börjar om 9 1/2 timme =)
Har hunnit me å jobba morgon passet, sen drog jag ner till beachen dröjde inte länge förän Sofie ringe å jag å fick lite company av henne å några till mkt trevligt å börja dagen så =)
Även väldigt trevligt nog kommer mamma snart med lunch ....

Massa kul å se fram mot i helgen så gör verkligen allt lättare... kämpar ska ni veta me att släppa allt å uppenbarligen gör jag framsteg =)

kanske rent utav tar promenaden till jobbet sen, ja ja vi får se!!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Ska bli såå mysigt att jobba med dig ikväll,

tur att vi ska festa till med god varm smörgåstårta, för det är verkligen jättesegt att gå iväg på sista passet nu...pust!

BEHÖVER MIN SEMESTER!! ;-)



Men vi syns snart då...HÄRLIGT!

KRAM!!

2009-07-02 @ 12:04:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0