Mina besökare
Totalt:

DAGENS SENA LUNCH



Har inte varit mycket för det där med pastasallad för än Ida bjöd mig på "pesto pasta",  Det är väll egentligen en oerhört logisk rätt om man älskar pesto som jag men ja, ibland behöver man inspirationen.. haha...


SUPER SMIDIG PASTA SALLAD:

♥ sallad - Fransk mix
♥ soltorkade tomater
♥ gurka
♥ fullkornspenne
♥ pesto
♥ kyckling

Koka pasta, blanda i pesto.. släng ihop med det övriga å så va de klart!!!

Nu hade jag färdig överbliven kyckling i frysen men de går precis lika bra med skinka eller bacon

Ett tips om man vill lyxa till det ännu mer är : oliver, sugar snaps och lite feta -ost

NJUT !!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej vännen!

Varit lite dålig på bloggandet några dar!

Blir ju lätt så när det är fint ute :-)



Mmmm, det där ser ju smaskens ut, blev lite hungrig tror jag!

Hoppas du jobbar imorn, är inne en sväng på dubbelbemanning tre timmar, får se om vi syns då?

Kram på dig!!

2009-06-01 @ 22:12:35
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0