Mina besökare
Totalt:

HÄRLIGA TIDER =)

Nu kommer snart CLYDE å då mina vänner är det beachen som gäller... jag trotsar min brända rygg å försöker hålla mig till framsidan ja... med solskyddsfaktor of course...
Tilläggas kan att det blir första besöket på v-stranden för mig på ja hur många år som helst... Nu e det allt dags å trotsa demonerna haha...

Har ni spotify?????

I såfall ska ni omedelbums sätta på denna låt:

JACK PENATE - PULL MY HEART AWAY

Det va banne mig länge sen jag hörde en så sjukt bra låt!!!

Vad ska ni hitta på idag?? blir de ngt solande???

Nu ska ja sätta på kaffet å gå in för den rejäla insmörjningen... haha...

puss på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha en härlig dag på beachen, tjejen ;-)

Bränn dig inte bara!!

KRAM!!

2009-06-25 @ 10:50:01
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0