Mina besökare
Totalt:

LEDIG eller hmmmm...

Ja det märks ju att min förra vecka var fullbokad UTANFÖR hemmet... tvätten är inte ens inplockad å jag tvättade i TISDAGS... Ja ni fattar ju...Å en del av de jag handlade i ullet ligger fortfarande i påsen.. så blir det när man spenderat hela helgen på jobbet...

Halva disken av BERGET är klar så nu ska jag sätta fart tänkte bara säga hej till er först... så
 HEJ PÅ ER =).. Hur har ni haft det i helgen gjort ngt kul???

Ikväll ska jag titta på min fina lilla syster för hon ska gå på bal aaaaah.... de ska minst sagt bli spännande det =) Sen blir det en sväng till Erika...

Har ni fått ngn färg??

PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: sara

ja lite färg har man fått, om inte annat röd iaf! = )

2009-06-01 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0