Mina besökare
Totalt:

I`M DONE

Ibland undrar jag faktiskt hur människor funkar eller inte funkar kanske är mer rätt formulering..

Iskalla människor är något jag har väldigt svårt att förstå mig på.
Jag själv har ett samvete som räcker och blir över så kanske är därför detta är så främmande för mig. 

Jag förstår att man inte kan förvänta sig att alla ska va som man själv önskar men känns som att det borde finnas gränser för hur vidrig en människa kan vara...

Jag är bara så trött på att bli ledsen när en sån människa gör en illa för jag vill kunna rycka på axlarna, säga att personen i fråga inte är annat än en idiot å att det ska vara bra med det...

Jag har gett och gett och gett men vad får jag tillbaka?? Att mitt hjärta splittras i miljoner bitar gång på gång
Jag har försökt på alla möjliga sätt att kompromissa med mig själv för en lösning men nu är det nog.
Jag vill inte och kommer absolut inte ge någonting mer i detta.

Det känns otroligt vidrigt och det känns omänskligt men jag måste måste måste lära mig att tänka på mig. Hörde ett väldigt bra citat:
"Den relation du alltid ska ta bäst hand om är den med dig själv för ni ska leva ihop väldigt länge"

Man kan sparka på mig men förr eller senare reser jag mig upp och går starkare ur det.
Den som sparkar får igen det så småningom och då kommer det slå till riktigt hårt, då är det för sent med ett  förlåt för då finns jag inte där längre.

Kommentarer
Postat av: Therése

Men gumman då!!

Visst finns det många knäppa människor, men TÄNK så många människor som verkligen ärligt gillar dig och som inte är falska.

Jag är definitivt en utav dom som gillar dig ;-)

Jättekram på dig!!



Förresten så syns vi om några timmar, jag sitter vaken här på jobbet (som vanligt) och du kommer ju hit till kl.7 - Härligt ;-)

Kram!

2009-06-29 @ 01:14:52
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0