Mina besökare
Totalt:

TRO DET ELLER EJ!!!

JAG HAR KÖPT MIN FÖRSTA NYA TV!!!!

VA DE PÅ TIDEN TYCKER NI??? DET VAR JU BARA ÖVER SEX ÅR SEN JAG FLYTTADE HEMIFRÅN HAHA!!!

De första åren körde jag på en liten en som jag fick när jag fyllde tio och som jag blev väldigt HÅNAD för konstigt nog... sen köpte jag min brors begagnade som jag nu då levt med... Han tyckte lugnt att det var hög tid för mig att ta det stora steget... 

Jag ska erkänna att jag varit lite anti de där med platt tv (malin 70+ vägrar hänga med i tiden haha) men när jag såg denna va det:

love at first sight

Gillar ni den???


Kommentarer
Postat av: Alex

Gud sååå avundsjuk jag blir. Vill oxå ha en ny TV men det får nog bli i höst vi inför skaffar detta.

Puss puss.

2009-06-05 @ 19:23:41
Postat av: Sara

Vad nice gumman! Kram!!

2009-06-05 @ 19:44:54
Postat av: Therese

Fick du tag i nåt bra fäste nu då??

Förstår att du är nöjd nu, gumman ;-)

Ha en myysig kväll nu!!

Själv ska jag städa inför morgondagen, men råkade visst fastna här lite :-)

Kram på dig!

2009-06-05 @ 21:32:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0