Mina besökare
Totalt:

-

Nu känner jag mig lite lättare om ♥ i alla fall!!!

Erika va så LJUVLIGT söt så hon kom över en sväng innan jobbet å hade med sig glass!! Va såå skönt å få tjöta lite å se en levande varelse =)

Sen har de blivit tjat i telefon å Sofie kommer en sväng i mon, så MYSIGT =)

Ringde min arbetskamrat som även hon legat hemma lika länge, va skönt å få tjata lite, å höra att någon mer var döds trött på å ligga hemma, men nu blir vi friska gumman eller hur ??

Konstaterade när ja pratat med henne att de blir inget jobb i mon heller för är inte bra än å vill inte riskera å smitta ner resten av jobbet eller att det bara gör att jag blir sämre igen.... Känns bara så absurt att jag har varit hemma i TIO DAGAR kan verkligen inte minnas en sån här seglivad sjuka någonsin förr...

Tilläggas kan att jag inte kan minnas när jag proppat i mig så mycket apelsiner som jag gjort dessa dar, tänk bara ett halvår tillbaks i tiden då kunde jag inte ens äta en pga magproblemen.... så känns ganska lyxigt faktiskt hihi....

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hej Sötis=)

Gör allt som står i min makt för att bli frisk...Tyvärr med mindre lyckat resultat.. Ska till doktorn imorgon igen...Har ordentligt ont i öronen, trots enorm penicillindos....=(

Men...Jag håller lågan brinnande...Vi ska lyckas Malin...Vi ska bli friska...=)

Hur går det för dej?

Puss

2009-03-23 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0