Mina besökare
Totalt:

JA MEN DE VA VÄLL KUL!!!

Har jobbat natt å vaknar lycklig med tanken att nu är jag ledig heela helgen å i em blir det efterlängtad träning... Hela helgen bokad med en massa roligt så jag riktigt njuter med livet som aldrig förr tills dess att min arbetskamrat Malin säger god morgon, för när jag svarar så KRAXAR JAG SOM EN GAMMAL KÄRRING för ja då är väll rösten gone with the wind igen...

Då vill jag bara säga ALLA SOM ORKAR RÄCK UPP EN HAND NU!!!

Inga händer i luften där inte och inte där heller nej bra...så min efterlängtade träning flög ut genom fönstret bara sådär... fan rent ut sagt...

Blev iaf väldigt glad för den fina kommentaren i föregående inlägg, den värmde verkligen å fick mig att bli lite mindre bitter... Så tack vem du nu är ♥

Nu ska jag ta mig samman å försöka bli lite ännu mindre bitter...
over and out..

ja ja en puss på er med =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas rösten blir bättre snart gumman!

krama

2009-03-13 @ 09:54:59
URL: http://malinfong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0