Mina besökare
Totalt:

OOOOOH MY!!

Försöker få någon slags rätsida på detta skitiga badrum, hur kul är det att rensa avlopp egentligen??  INTE SÅ men men de måste ju göras det med.. Ja ja är ju bara efter mig själv så ska väll inte klaga!! Men fräscht är det banne mig inte!

Jag å Erika köpte söta badrumsprylar här om dan...
Jag köpte en tvål-pump och en toa borste..
 Är det någon här som kan gissa vilken färg??? Kan ni inte den så e ni BAD.. haha....

Mina gulle pluttar Ellen å Erika ska följa med å kolla lgh så vi ska köra en mysig fika innan dess.. med mitt minne är det ju en djävla tur att dem ville följa med, 
Om jag nu tar den så kommer de ju få en hel del samtal kan höra det redan nu när ja ringer för femtioelfte gången å stirrar som bara Malin Persson kan....haha tur att mina flickor känner mig =)

 HÅLL NU ALLA TUMMAR NI HAR

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0