Mina besökare
Totalt:

SÅ ATT SÄGA!!!!

ÄR HELT FANTASTISKT ATT VARA TILLBAKS I LIVET IGEN!!!!
Har haft två kanon dagar på jobbet

Nu längtar jag till städning är avklarad så jag får vila, läs sova haha för jag är helt slut.. Kroppen är ju nollställd efter all denna tid av stilla sittande så den hänger inte riktigt med å så har ja ju då inte sovit ( för omväxlings skull haha) så min kropp njuter inte riktigt med mig för tillfället... får behandla den väl genom en rejäl vila så jag samlar krafter inför jobb helgen =)  

Min hyresvärd ringde precis å sa att de kommer ngn å kollar min lägenhet i mon så nu blir de å ta de där städ rycket, har ingen ork what so ever till detta men jag fokuserar på målet å nuter med det =)

Nu får ni ha det så bra och så hörs vi i mon!!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Alex

Gissar på att du vill bli av med din lägenhet tidigare eller??

När får du flytta in i den nya??

Puss på dig och gott att du är pigg nu!!

2009-03-26 @ 21:32:25
Postat av: sara

Oj! De ringde iallafall innan den här gången! =)

2009-03-26 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0