Mina besökare
Totalt:

Så var dagen över

Å jag med ha ha, helt FÄRDIG för sängen....

Va super mysigt å umgås med min underbara Sara idag, Blev fika å kvällsmat å en massa tjöt...
♥SARA DU ÄR FANTASTISK

Har helt enkelt haft en riktigt härlig dag!!

Fick ett mess av Erika, hon tänker allt på sin vän hon, hon raggar tidningar till min flytt hon denna härliga människa, de e inte illa de =)

I mon kommer min fin fina syster på fm

Ni ser ju hur ljuvlig hon e =)


På em/kvällen ska ja bjuda Troppan på den länge utlovade middan =) Så jag har en riktigt härlig morgon dag att se fram mot!!!

Sov riktigt gott nu / puss på er

Kommentarer
Postat av: S

Tack för att du finns..(!)

2009-03-10 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0