Mina besökare
Totalt:

mera fixande of course

Har ju fått sån kanon hjälp av Therese... Heeelt sjukt mycket tid hon har lagt på detta...


Tavlan kommer från IKEA, ljusstaken en present från Sara
Blev ju sjukt mycket bättre med tavlan på den bruna väggen....love love love....


Denna är designad av mig, väldigt avancerat haha, tillverkad av:
www.unikdekor.se

Finns fler planer för denna vägg, kommer bilder när de e klart är ett lite större projekt så tar nog ett tag men den som väntar på något gott =)


Dessa LJUVLIGA ljusstakar fick jag av Therese om ni vill ha lite inredningstips ska ni kolla in hennes blogg för hon är sjukt duktig, den hittar ni här:
http://www.idafiliphugo.blogg.se/


Å här är den FINA kudden Therese sydde ihop till mig, tyget är från Åhlens


Fatet är från Hemtex 199 kr
Underläggen är även de därfrån för 29 kr/st

Lite sömn nu kanske, ja de vore nog himla bra de, sov så gott
puss på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, det är ju så mysigt hemma hos dig nu!

Tack för komplimangen, lilla gumman ;-)



Här blev det sent ikväll igen i vanlig ordning, men är sååå trött nu...sängen, here I come :-)

Kraam på dig!



(Lånade bilden av dig, men visste inte om Erika ville va med på min blogg, så jag tog bort henne ;-)

Natti natti!

2009-05-13 @ 02:08:11
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj,

Vilken fin blogg du har, fina bilder =) Läste på din sida att du vill ha fler följare på din bloglovin. Skriv en kommentar på min blogg om du fortfarande är intresserad så kan vi följa varandra =) Kram / Rebecca

2009-05-13 @ 14:05:40
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: Rebecca

Hej hej =)

Tack så mycket, ja visst är armbanden fina! Du har en väldigt bra inredningssmak btw. Just nu ser min lägenhet ut som kaos, men förhoppningsvis blir det fint även där. Följer din blogg nu, så förhoppningsvis får man ännu fler tips framöver ;) Ha nu en fortsatt bra dag! Kram / Rebecca

2009-05-13 @ 14:35:15
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0