Mina besökare
Totalt:

MIN DAG!!

Började med möte på jobbet å sen var det ner å luncha med mamma på stan...
Mamma du är helt fantastisk, vad gjorde jag utan dig ♥

Sen var det iväg på lite ärenden, ringa några samtal å sen hämta ut paket (jobb-kläder) som inte heller denna gång var till mig.

Hem igen = huvudvärk då var det bara å bälja i sig vatten för kung å fosterland eller nästan å sen väntade tvättstugan, verkligen rätt dag för å tvätta i detta kvaaava haha..

När jag sen insåg hur skitigt det var hemma så satte jag genast i gång med städning (vilket jag är mitt uppe i men behövde lite andhämtning)
Jag hade inte mer än hunnit hälla upp vatten till damning för än jag fick brytet på mina gamla möbler som stod å skräpade, släpade självklart genast upp dem på vinden!!!
En bra kvinna reeder sig själv eller hur =)

Nu sitter jag här heelt slut men ska snart återvända till tvättstugan å städ...
 Varför inte ta ett projekt i taget Malin Persson och inte allt på samma gång?? det kan ju vara väldigt onödigt!!!

Kan inte lova fler inlägg denna kväll för känner jag mig själv rätt så blir det däck i säng tidigt ikväll är ju även å jobba tidigt i mon, isf säger jag godnatt redan nu, hoppas ni haft /har en fin dag
puss på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha!!! Känner igen mig såå himla mycke i vad du säger o gör.. Jag ska alltid göra 10 saker samtidigt o sen blir man så trött på sig själv så luften går ur en.. Jaja. Hoppas att du reder ut kvällen,nu kom de ju lite regn som kanske gör att de blir lite friskare ute.

Ses imon darling..

2009-05-26 @ 17:26:02
Postat av: Therese

Jaså, det är fler än jag som är trötta!!

Jag är heelt färdig!



Har du bestämt dig om torsdag än?

Hör av dig!

Sov så gott nu..gonatt!

Kram

2009-05-26 @ 23:17:11
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0