Mina besökare
Totalt:

SÅ VA DE FLYTTEN DÅ:


På fredagsmorgonen Kom  gulliga Sofie och Sony med släpet, tack tack tack igen..

Sen ramlade pappa in och vi tog en frukost på balkongen (det enda stället man kunde sitta på BTW). Solen sken och det var verkligen det ultimata flytt vädret...

Erika ramlade in även hon och sedan mamma och Micke..

Det var fem tappra själar som satte igång och själva flytten gick SJUKT BRA!!! Vi körde lunch på balkongen å gillade läget...  var dock mindre kul när städningen då tog ca 7 TIMMAR.... jag hade ändå förberett mycket innan men skrubba skura aaaaah...

Jag befann mig i köket, mamma i vardagsrummet och Erika i badrummet.. skrubba skura aaaaaaaah.....

Ellen kom och avlöste Erika som skulle fira sin far och som vid det laget hade fixat badrummet skinande rent.. 

Jag trodde jag dog när Ellen upptäckte en härd av smuts under överskåpen... Efter att ha befunnit mig i köket alla dessa timmar ja då ville jag slänga mig ner på golvet - sparka å skrika hysteriskt... det tog lixom aldrig slut.... men även detta hade turligt nog sin ände å utmattade lämnade vi alla min lägenhet bakom oss för evigt hahaha...

Trodde vi ja, dagen efter fick jag ett samtal från hon som flyttade in att jag glömt lite grejer... ja men det var väll självklart det.. haha så på söndagen åkte vi ut för å hämta detta...
Grejerna jag hade glömt var en grej till den gamla datorn så de va väll iof sig bra men sen förstår ni var det en blå djävla plastback och överst väldigt synligt låg .... BARNENS BIBEL... mmm ja men det var ju en himla tur jag fick tillbaka den....

ETT GIGANTISKT TACK TILL ALL NI SOM HJÄLPTE MIG, UNDERBARA MÄNNISKOR
PUSS PÅ ER





Kommentarer
Postat av: Alex

Tack och lov att jag inte har bott så länge i min kägenhet nu när jag snart ska börja med flyttstädningen...men fasar ändå. Hatar det över allt annat!!!!



Men kul att allt är klart och du har ju fått det super snyggt hemma...det lilla jag har kunnat se på bilderna. Men längar jätte mycket att få komma hem till dig och få sova på soffan...=)



Puss puss.

2009-05-11 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0