Mina besökare
Totalt:

Vilken day =)



Efter jobb och lite välbehövlig vila kom Sofie till mig och så tog vi oss en fika!! har ni smakat denna??Peach melba/Willys den e riktigt riktigt fräsch må jag säga!!

Sen satt vi i min soffa å kollade in IKEA on line så att säga och jag hittade ett å annat jag kunde tänka mig där. Har ju varit på jakt efter en ny teve bänk och ett nytt soff bord.. väl uppe på IKEA hittade jag båda delarna men självklart inget av de jag kollat ut haha...
Så när vi kom hem blev det middag och sen ihop sättande av grejerna.. hela kalaset för en mkt billig penning..
Tack för all hjälp gulle gumman =)
Resultet kommer snaaart
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0