Mina besökare
Totalt:

Den där kärleken♥

Tänk vad den gör med en egentligen.
Upp kvart i sju, frukost med min fina och gosande med 2 ljuvliga ungar innan det var dags att åka till tåget.
Kom på mig själv med att jag suttit och smålett hela vägen hem, och resan tog då 75 min..
Väl framme så tog jag promenaden längs med vättern hem och bara njöt med hur fint livet kan vara!!!
Till denna historia hör att jag sovit som en kratta i natt och är i normala fall INTE morgonpigg någonstans..
Ja allt detta mina vänner är knews to me, visste faktiskt inte att det kunde kännas så här =)



Här hade vi vår första date...

Nu till något annat! Jag fick klipptid måndag morgon...wieeee.. ÄR SÅ PÅ TIDEN...
Men nu, nu har jag en hel helg framför mig av jobb, jobb, jobb..

Vad ska ni göra för skojigt???


Stekardelen, nästa sommar lär dem sitta här igen i sina stolar med solbrillor och backslick haha...





Kommentarer
Postat av: Therése

Jag blir så lycklig av att du är lycklig, gumman!!

Detta är du verkligen värd ;-)

Hoppas det går bra att jobba i helgen!

KRAAM PÅ DIG!!

2009-10-03 @ 00:26:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Underbart!! den där kärleken är du verkligen värd! puss puss..(jobba på i helgen så får vi höras efter)

2009-10-03 @ 13:04:22
Postat av: Anna L

Åhhh vad jag är glad för din skull Malin!!! Nu kommer jag också le resten av dagen :)

Puss på dej!!!

2009-10-03 @ 13:48:28
Postat av: karola

Åh så härligt det låter, enjoy!

2009-10-03 @ 14:59:06
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: sofie

De e helt underbart.. Du är värld allt gott i världen.. Här kommer mera kärlek...

<3 I LOVE YOU <3

2009-10-03 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0