Mina besökare
Totalt:

Huvudvärk

I stora lass, nja så heter det ju knappast..men en sådan har jag iaf...
Tung i huvudet å börjar bli snorig... men HALLÅ jag går inte med på att bli sjuk igen.. nej det gör jag faktiskt inte så sätter hoppet till echinagard..

Jobbhelgen är avklarad och efter det en mkt trevlig fika med Erika ♥

I mon är det upp tidigt IGEN för då ska jag klipppa+ slinga håret + berömma min söta frisör för hennes medverkan i körslaget såklart =)

Sen är det en garanterat super mysig frukost hos fin fina Anna och sen bär det av till Mattias till min stora glädje!!!
Jag har helt enkelt en kanon dag i mon att se fram emot jag...

nu måste jag sova, sov gott på er!!!




Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, gå för sjutton inte och blir sjuk nu igen!!



Skrattade gott åt din kommentar hos mig (om coolingen)

Jag VISSTE att du skulle säga nåt sånt ;-)

Ha det så mysigt med Mattias nu!!

Kram på dig!

2009-10-05 @ 14:45:42
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0