Mina besökare
Totalt:

KÖRSLAGET

Jag är INTE den typiska människan som följer denna typ av program men detta har jag faktiskt kollat på någon gång innan.. tro det eller ej.. haha...tycker det är charmigt...

Min frisör var med denna kväll å shit va snygg hon var!!!
För er som missade det kolla in kören hon var med i: AMYS KÖR
Vilken energi dem hade, helt sjukt bra enlig mig iaf så jag röstade till och med!!!

Carolines körs framträdande var riktigt kul och Rigos körs otroligt festligt de andra var inte min coup of tea...

Så jag njöt ju REJÄLT med att det gick så bra för Amys kör =)


Vad tyckte ni???


Kommentarer
Postat av: Therése

Tyckte att Amy´s lag var jättebra!!

Gillade också Carolines kör, tycker ju hon är en rätt skön person faktiskt!



Och Ida var helt i extas här hemma...

tjoade varje gång henne körledare Edde syntes i rutan :-)

Hoppas du får en bra dag på jobbet imorn, gumman!

(Och jag hoppas du sover gott nu vid denna tiden, du ska ju strax upp igen) ;-)

KRAM PÅ DIG!

2009-10-04 @ 00:44:00
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0