Mina besökare
Totalt:

Load up your bullet

aaaaaaaa jag blir fullkomligt GALEN!!

Hade till min stora lycka kört igång ett nytt avsnitt av the Hills när datorn börjar tjuta och när jag säger tjuta så menar jag TJUTA....
Fan fan fan fan fan fan vi vet ju alla vad detta betyder, den är körd, kaputt, slut, over, you name it..
Kan ju inte flytta på den förän det fruktansvärt irriterande ljudet sätter igång...
Garantin är över, den har segat ner sig totalt så detta innebär en ny dator.

ALLA HÄR SOM KÄNNER ATT DE HAR RÅD MED DETTA KAN JU RÄCKA UPP EN HAND!!
INGA HÄNDER DÄR INTE, NEJ INTE DÄR HELLER NÄ..
MEN OM DET MOT FÖRMODAN ÄR DET SÅ FÅR NI MER ÄN GÄRNA GE MIG EN!!

Å som om inte detta räckte kom det till min vidriga insikt att mitt mobilbatteri börjar balla ur då den logiskt sätt inte borde vara urladdad redan...
När jag då ska ringa från hemtelefonen ja men då dör väll SJÄLVKLART batteriet på den med, förvånad någon??
Behöver jag även påminna er om att det inte var länge sen alls jag var tvungen att investera i en Ipod för att den andra var körd...

Om nu saker och ting nödvändigtvis ska djävlas och gå sönder, måste det verkligen vara såna här billiga saker det ska handla om då???
Tack gode gud att jag tecknade försäkring på tv:n iaf.

Ja å där kom det, tjutandet är igång igen, jag rörde den inte ens...
Nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt nä då men skulle lugnt behöva skrika lite... för arg blir man ju och det värsta av allt är att det hjälper ju inte ett enda skit för faktum kvarstår, jag måste ändå köpa en ny dator...

I mon blir det och beställa en ny, med karln i telefonen (som förhoppningsvis behåller laddningen) då såklart haha för det vågar jag minsann mig inte på själv!!

Ja jag är fan så bitter men det går över tills i mon, hoppas jag haha

Tack och hej å ja puss på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Lugn å fin nu....

räkna tyst till tio!!

(Hihihihi)

2009-10-07 @ 23:47:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: patric

jag gillar dina länkar till de olika kategorierna av inlägg :)

2009-10-09 @ 23:25:03
URL: http://paatrich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0