Mina besökare
Totalt:

MIN FÖDELSEDAG:

Började dagen på jobbet vid sju och hann inte mer än att öppna dörren förän jag hörde Annas ljuva stämma: GRAAATTIIIS!!!!
Hon hade fixat i ordning en jätte mysig frukost, sötnosen!!!

Sms:en fullkomligt haglade in, det första trillade in 00.34, ja å sen fortsatte det hela dagen både på mobilen, bloggen och fejjan.
Det är ingen risk att man känner sig bortglömd när det är så många som grattar en =)

När jag väl kom ifrån jobbet typ 2 timmar efter jag slutat (ja jag satte igång med ett städprojekt som jag tyckte var himla nödvändigt just denna dag haha) så hann jag inte mer än hem förän Mia kom:



Såna här smaskiga hade fina hjärtat med sig:



Sen kom mammsen och vi åkte upp till A6 för att köpa present till mig!!
På ON OFF hittade jag en kamera som bara skrek MALIN så den blev det..


Visst är den fin??

När vi sen satt på bussen hem skulle jag skriva ett sms och insåg att jag visst hade köpt en i samma serie som mobilen utan att ens reflektera över det... jag är ju för härlig ibland.. haha...

Söta Sofie trillade även hon in:


Detta underbara kit fick jag av min gullegris Sofie:



underbara mamma brun som en pepparkaka


Å få till en bild när jag INTE blinkar är minsann inte så lätt, för att denna skulle komma till fick vi alla gå igenom följande :


Jag är egentligen normal jag LOOOOVAR!!!

Sen kom även Micke och då blidde det en rejäl salladsbuffe:



Jag och Sofie avslutade självklart dagen med Greys anatomy, what else???

Vem behöver en fest efter allt det här, inte jag och inte i år iaf!!!

Alla ni som finns i mitt liv;
Ni är fantastiska, ni är unika, ni är ALLT!!!
Tack för att ni är just dem ni är, all min kärlek till er!!!!



Kommentarer
Postat av: sofie

Tack älskling för en underbart trevlig middag. O behöver väl knappt säga att den va hur mumsig som helst..

Hoppas att du får en mysig stund med M.

Love you<3

2009-10-01 @ 19:02:45
Postat av: Anonym

sounds just lovely to me ;) <3

kul att se dig på stan var dag numera också! ;D he

2009-10-01 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0