Mina besökare
Totalt:

Är man nikotinberoende så är man

Å det är INTE kul att vara det nu...
Har sista dagarna försökt att drastiskt minska mitt intag för halsens skull... ja det går sådär.. intaget har jag LUGNT minskat men det är tiden emellan som jag inte vant mig vid...
Jag är inte som alla andra som helt enkelt tappar suget när dem blir sjuka..
Nä då jag har tyvärr mitt kvar...

Nu ska jag ta dusch numero 2 idag å hoppa i en ren och svettfri kädsel haha bara för att krypa ner under täcket igen... sen skulle jag behöva sova å glömma allt vad ciggaretter heter...

Andra avenyn var good as usual och som dem så fint avslutar med:

Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, skit i dom där dumma cigaretterna nu, dom är inget å ha!!

Men visst förstår jag, är man beroende så är man (tyvärr!)

Fast jag kan ju tänka mig att det INTE smakar lika gott som vanligt iaf!



Vi har varit nere hos Sara en sväng...

Ida har klippt på sin lugg litegrann!

Måste ju va snygg till imorn när hon ska gå på Amys audition ;-)



Thomas stack till Finland idag, och kommer inte tillbaks förrens torsdag kväll, men lilleman här hemma är VÄLDIGT testande just nu!!!

Tror jag lämnar dom här...riskerar den där svinsjukan...och kommer till dig istället, känns som jag blir smått galen vissa stunder!



Ta hand om dig nu...drick mycket varmt ;-)

Skickar dig en stor å varm bamsekram!!

2009-09-22 @ 17:22:46
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dej gumman!

kramar

2009-09-23 @ 00:41:08
URL: http://malinfong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0