Mina besökare
Totalt:

Dagens första sms:

Hej gumman hur är det, e du frisk än?
I natt drömde jag att du å min karl var lovers, ni hade varit det i ett år och alla visste om det, arg va jag =) haha puss


Hur ska jag tolka det när min vän har sådana drömmar om mig? Haha
Drömmar e inte riktigt kloka ibland och hur konstiga de än e så är det ju sjukt va otroligt verkligt det ofta är när man väl vaknar.
Min vän ville garanterat strypa mig ett tag innan hon fattade att det faktiskt bara var en dröm...


Kommentarer
Postat av: Therése

Du är minsann lite farlig du, Malin hahaha!!!

Vågar nog inte be Thomas skjutsa hem dig nån mer gång nu ;-)



Känner du dig nåt bättre då,

det är ju så jäkla trist att ligga sjuk!!

Krya på dig, vännen!!

2009-09-22 @ 12:39:18
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0