Mina besökare
Totalt:

Vad göra??

Varje gång man blir sjuk konstaterar man alldeles för fort vilket ICKE existerande utbud teven har..
Har kollat fejjan alldeles för många gånger, vilket man inser då man blir lycklig av att det dykt upp en ny uppdatering...

Varit inne på mina favorit bloggar:

Anita

Idafiliphugo

Sex and the citty

Gullan

Hibbs

Å kollat om de kanske uppdaterat igen.. klart de inte har hunnit det så ofta som jag glor där haha...
Ja det är begränsat vad man kan göra i sängläge!!
Min lycka blev självklart gjord när jag precis insåg vilken dag det är:
TISDAG vilket innebär att det finns ett nytt avsnitt av ANDRA AVENYN upplagt, wohooo!!

Med sjukan eller svinet eller vad det nu är kan jag säga att det tyvärr bara blivit sämre.. svettas  och har värk i leder (jag knappt visste att jag hade) det lilla lilla jag har som röst kan knappt kvalificeras som en röst... så det blir helt enkelt inget mer jobb denna veckan..

Skönt att jag har bloggen så jag iaf kan få ut lite tankar någonstans efter som jag inte bör använda min favvoventil: munnen

Men nu som sagt... Andra... hoppas jag har lite smaskiga intriger att vänta mig där =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0