Mina besökare
Totalt:

Mitt födelsedags kalas =)

Tyckte jag gick upp i god tid men vem tror ni hoppade in i duschen tio min innan de skulle komma och var då INTE klar med maten.. haha..
I dag har jag slagit personligt rekord; dusch påklädn hår å smink tog 7 min.. Inte dåligt, hade ni klarat de??
Var första gången jag hade en familjemiddag för alla på en gång, var riktigt roligt att ha dem samlade under mitt tak en hel em =)




Lämpligt nog en suddig bild på mig hihi


Dukningen var iaf klar!!


Som ni ser har de ju ingen koll alls på min favorit färg hihi..
UNDERBARA


Ännu mer LJUVA blommor =)


Inslaget i ROSA papper såklart =)
Velat ha en sån här VÄLDIGT länge men inte fått "tummarna ur" så tack lillebror å Anita

Å här kommer min fina familj:


Helt plötsligt blev klockan väldigt intressant eller hur Micke =)


Med armarna i kors. sådan far sådan son =)


Denna Köttfärspaj stod på menyn
och var väldigt uppskattad =)






Alltid så glad söta syster =)

Så dags för fika, kaffe, glass å denna cheesecake som även den uppskattades =)


Pappa tar sin tid och lillebror försöker med hjälp av ögonen locka den till sig =)


Vilka blickar ni har gullen, mer cheesecake kanske?


hmmm intressant diskussion kanske med fina mamma i spetsen??



Är heeelt slut men mycket nöjd så nu säger godnatt och tackar familjen för idag
All min kärlek till er ♥



Kommentarer
Postat av: veronica

måste tacka ännu en gång för igår :) de va så gott och trevligt..men det är det ju alltid när du har härjat i köket love you love you!

2009-09-28 @ 15:51:28
Postat av: L♥tta

Grattis i efterskott. :D

2009-09-28 @ 20:57:03
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: shajwan

gillar din blogg , :) kolla gärna in min ;)

2009-09-28 @ 21:56:32
URL: http://shajwank.blogg.se/
Postat av: TOMATTROLL

härlig familj! grattis :)

2009-09-28 @ 21:59:42
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: vickan

haha du är ju för rolig mollan

du hade ordnat allting så smaskigt och fint!

cheesecake måste jag äta igen även

2009-09-28 @ 22:40:03
Postat av: Therése

Åh, så mysigt med hela familjen samlad;-)

Vi syns imorn gumman!!

KRAM!!

2009-09-28 @ 23:19:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0