Mina besökare
Totalt:

Härligt nästan jämnt..

Ville verkligen inte åka hem idag.
Helgen med Mattias och barnen har varit helt underbar, va precis det jag behövde. Jag har äntligen hittat det!!!

Mindre trevligt är när man får veta/inser att msk inte är vad de länge har utgett sig för att vara. Jag kräver inte mycket men jag kräver respekt och kan jag inte ens få det förstår jag faktiskt inte vad man gör i mitt liv!!

Ja där lägger jag inte ner mer energi framöver, det som är äkta har även de visats tydligt och där kommer jag vara.

Nu är det dags för natt jobb, jag hoppas att ni får en fin kväll.


puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de jag fårstår hur de känns, kramar

2009-09-07 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0