Mina besökare
Totalt:

HE`S JUST NOT THAT INTO YOU

Jennifer Aniston, Ben affleck, Justin Long, Drew Barrymore, Jennifer Conelly, Bradley Cooper, Scarlett Johansson, Ginnifer Goodwin.

Gigi (Ginnifer Goodwin), en av Huvudrollerna som desperat söker efter kärleken. Hon ger inte upp utan gör ALLT för att få det hon vill ha tills hon träffar Alex (Justin Long) som i sin tur blir lite av hennes coach i dating.
Gigi börjar förstå "hemligheten". Om han vill ha dig så ser han till att få det annars är han helt enkelt inte intresserad.
Hennes nyfunna insikt påverkar i sin tur hennes nära och allt blir för ett tag glasklart.

En resa om förhållanden på olika nivåer som innehåller humor, svek, kärlek och budskap.

OAVSETT OM DU ÄR SINGEL ELLER OM DU ÄR "UNDANTAGET" MÅSTE DU SE DEN! 


Jag begravde huvudet i kudden av skam och skrek i mitt huvud, "jag döööör hon kan inte göra så här mot sig själv!!! Nä nu får hon lägga av!!! Hon är såååå fruktansvärt pinsam".
Under filmens gång kom jag på mig själv med att skratta åt henne men faktiskt även åt mig själv. 

För ärligt talat tjejer:

Vem har inte haft med sig mobilen i princip överallt i väntan på att HAN ska ringa eller skicka ett sms?
Vem har inte stirrat sig blind på telefonen?? 
Vem har inte fått ett sms, känt hoppet tändas till liv i någon minut, slängt sig på telefonen för att konstatera att det var "bara" en vän och för några minuter förbannat dennes existens för att personen ifråga fick dig att tro att det var HAN??
Vem har inte hittat på hundra orsaker för att HAN inte hört av sig??
Han har inget batteri, han glömde telefonen hemma, han har något JÄTTE viktigt för sig.


Jo visst vi har alla varit där, sen om man tror på det omtalade uttrycket "he´s just not that into you" eller ej är ju upp till var och en men bestäm er inte förän ni sett hela filmen!!



Kommentarer
Postat av: Therése

Har bokat den filmen på "Lovefilm" så jag får nog den nästa vecka!

Usch, va trist det är dom här timmarna innan man kommer iväg till jobbet!

Funkar ju alltid bra när man väl är på plats sen ju ;-)

KRAM PÅ DIG!!

2009-09-18 @ 11:11:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja usch va jobbigt det är!!!!! finns inget värre än att gå o vänta på att den där förbannade telefonen ska pipa när man vill ha ett litet sms.. hahaha



puss sötis!

2009-09-18 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0