Mina besökare
Totalt:

LJUG INTE FÖR MIG INTE

Jag vet allt att ni precis som jag har eller någon gång i ert liv har haft:

Antingen ett par jeans (som det enligt min erfarenhet oftast är) eller ngn topp/klänning som ligger inknölad i garderoben med hoppet att någon dag ska det banne mig passa.. bara man har gått ner de där kilot/ kilona som behöver försvinna för att det ska sitta perfa...

Jag har dem av en enda anledning - att de ska motivera mig till att gå ner.. jag har två par jeans...

Ett tag provade jag dem allt för ofta med samma bittra besvikelse om och om igen.. sen med längre mellanrum och märkte att jo det började visst hända grejer... de satt bättre och bättre för varje gång... Nu var det ett tag sen och fick ett ryck nyss...
Trumvirvel här och nu tack:

DET ENA PARET SITTER PERFA

Jävligt surt att det är jeans som kanske passar mer för sommaren och att den är över nu haha.. men lyckan mina vänner den är nu gjord!!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Guud, vad roligt!!

Du ser...alla dina raska promenader ger resultat ;-)

Kram på dig!!

2009-09-16 @ 12:36:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0