Mina besökare
Totalt:

Lördag kväll!!!

En rejäl kopp kaffe och Lipstick jungle.
Avslutande replik; you own my heart Joe.. aaa nice, en sucker for happy endings?? JA DE!!

För några av flickorna är det klassåterträff, för några andra är det party party och mannen är iväg på grabb helg och jag??
Sitter själv ännu en lördag kväll men vet ni?
Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt.
Har tom tvättat idag, börjar komma tillbaks till livet igen till min stora lycka!!!

Vad jag vet än så länge kommer pappa och mina två bröder från Älmhult i mon för att fira min snart kommande födelsedag, ska bli underbart att träffa dem. Tråkigt nog kunde inte Anita och Flisan följa med för lilla snuttan har blivit åksjuk men det kommer ju fler gånger som tur väl är =)

Så nu sitter jag och och klurar på vad jag ska bjuda på i mon.
Tror att det lutar åt en cheesecake men tanken är ju middag med.
Har ni några tips på någon god middag som är hyfsat smidig??



Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg !

2009-09-26 @ 17:14:45
URL: http://linneaemmaa.blogg.se/
Postat av: karola

Hoppas ni har en fin middag :) ...jag tänkte föreslå lax med pesto och färsk pasta...men det var nog lite sent för recept tips..hm

2009-09-26 @ 18:21:48
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0