Mina besökare
Totalt:

LUGNT DAGS

För nya promenad skor..
Började kännas i knäna efter gårdagens promenad hem från jobbet å när jag tog promenaden till jobbet idag trodde jag ryggen brakade sönder.. haha ne så allvarligt var det väll inte men ont som f-n gjorde det..

Min arbetskamrat tipsade mig om ett ställe i stan där dem filmar fötterna när man går för att man ska få rätt skor.. detta ska jag lugnt testa.. fyller ju även år inom en snar framtid så =) Även sett underbara köksmattor idag.. vill ha vill ha vill ha...

puss på er



Kommentarer
Postat av: Therése

Vad var det för ställe som kollar fötterna,

Team sportia eller?



Kan ju säga att jag var helt slut när jag kom hem!!

(Men skönt var det ändå!)

Men nån vilostund blir det inte (Hugo halvsover i soffan just nu)

Bror och hans familj kommer sen, så får röja undan det värsta här hemma istället för sovstund!!

Ha det så gott...så syns vi på lördag ;-)

KRAM!!!

2009-09-10 @ 14:12:44
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: veronica

jaaa de låter väl även som en bra ide me tanke på va vi kom fram till sist vi sågs ;)

2009-09-10 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0