Mina besökare
Totalt:

OOO LA LA

Va precis på väg in i duschen då jag hör, vad hör jag?
Byggarbetare on the way...
Hann som tur väl va slänga på mig lite kläder och slänga in det som låg i hallen i garderoben...
Va himla härligt och släppa in dem i köket där disken lever sitt eget liv för de är väll ingen som ska inbilla sig att jag har orkat med den...

Men när jag skulle svara på något de sa så kunde dem förhoppningsvis räkna ut varför mitt hem ser ut som ett slagfält... Då jag fortfarande kraxar som ja jag vet inte vad...

Jag vet ALDRIG vad jag ska göra när dem väl kommer och invaderar alla rum.

Just idag valde jag att stå å bläddra i en tidning vid köksbordet och se väldigt upptagen ut.. Har inte den blekaste vad det stod i tidningen kan tilläggas, men tom där var jag i vägen och fick flytta på mig två ggr haha...

Vad gör ni när dem kommer?

Resultatet av denna morgon, TA DAAA: termostater!!!
Nu behöver jag inte ha dubbla duntäcken längre =)


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag kände likadant då de totalrenoverade badrummet vårat. Hoppas du kryar på dig!

Kram Sandra

2009-09-24 @ 14:55:07
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Anonym

hahahaha... ja de e vedervärdigt när dom kommer, man kan ju inte ta vägen nånstans för där dom ska vara står ja JÄMT!!! haha.. brukar oxå se väldigt upptagen ut eller försöka gömma mig :)



PUSS!

2009-09-24 @ 18:38:10
Postat av: Therése

Ja, usch jag hatar att ha främmande människor i hemmet som ska hålla på och rota omkring!



Men säg att du måste jobba vid datorn, och att dom kan ropa om det är nåt...det brukar jag köra med ;-)



Men det verkar som du har en otur att dom kommer när du ska/eller står i duschen :-)

Hoppas du mår lite bättre nu, gumman ;-)

KRAM PÅ DIG!!!

2009-09-25 @ 10:43:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0