Mina besökare
Totalt:

Svinuppdatering

Jag ska ärligt säga att jag inte kan minnas att jag någonsin varit så dålig som denna veckan..
Det är just därför jag utgår ifrån att det är svinet som härjat i min kropp...

Min nattsömn har varit till det närmsta icke existerande då huvudet och öronen sprängt och inget blev ju bättre av att vakna tidigt av borrandet ifrån våningen ovanför som då pågått hela fm.
Rösten vacklar fortfarande fram och tillbaka, nu får den allt snart vara här för att stanna!!

Är så trött så jag skulle nog kunna sova i minst en vecka utan problem, nä men fy fan va detta har slitit hårt på kroppen. Helt urlakad hela jag.

Så i helgen är mitt ENDA mål att vila och vara ute lite (i den friska luften) så jag blir ordentligt pigg och har energi till jobbet nästa vecka.. för nu vill jag ha tillbaka min vardag igen...

Slutsats: JAG BLIR FRISK I HELGEN, FINNS INGET ANNAT!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare!! Tänker på dig!! Många friska kramar från mig..

2009-09-25 @ 18:28:57
Postat av: Therése

Ja, det får vi väl verkligen hoppas att du blir...fy sjutton för att må sådär!

Och på personalmötet på tisdag vill jag se dig på plats, Malin!! ;-)



Kanske att vår frisör S har gått vidare.

Ida hade träffat sin körledare (som ju också kom med) och hon hade förklarat hur hon såg ut (för han kom inte ihåg några namn) och han sa det fanns en som såg ut så och som även var frisör!

Det är ju lite kul isåfall!!



Och då, Malin...får ju t o m du titta på det programmet, eller hur? :-)



Ha en skön kväll nu, och hoppas du får sova nåt inatt!

Skickar en stor och värmande KRYA PÅ DIG-KRAM!!!

2009-09-25 @ 19:19:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0